::Ostatnia wojna::

W świecie pełnym chaosu istnieją przedstawiciele "dwóch światów".
O wygranej zadecyduje ostatnia walka.
Po której stronie staniesz?

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-05-03 17:09:37

Neriss

bóg życia

Zarejestrowany: 2008-05-02
Posty: 1347

Profesje...

Każdy czymś się trudni, a od czasu Wielkiej Wojny niemal każdy posługuje się bronią


Nadszedł czas byś i ty wybrał swoją profesję




Astronom
- zgłębia tajniki nieba. Fascynuje się filozofią, fizyką i matematyką. Często ukończył szkoły przy dworne. Najwięcej astronomów wywodzi się z Antygieh, lecz nie koniecznie są to aniołowie. Zazwyczaj obejmuje rolę nawigatora lub przewodnika. Lubi podróżować nocą, gdyż gwiazdy wskazują mu dokładny kierunek. Astronomowie niemal zawsze noszą ze sobą przynajmniej trzy mapy. Z reguły nie biorą udziału w walkach co nie znaczy, że nie są narażeni na atak.

Bard - wirtuoz sztuki, grajek, malarz lub artysta sceniczny zajmujący się kuglarstwem. Są szanowani na dworach lub obrzucani zgniłymi
owocami. Najlepiej nie mieszaliby się do walki. Gdy jednak zostają do tego zmuszeni często korzystają z wrodzonego wdzięku. Posługują się chętnie łukami, kuszami, mieczami, sztyletami i zatrutymi strzałkami.

Czarodziej/czarodziejka - uczący się „dobrej magii” magowie wywodzący się z rodów światła. Mają wielką wiedzę i umiejętności. Im starsi są i im lepszych mentorów posiadali tym siła ich zaklęć jest większa może dokonać więcej.  Ich jedyną bronią często są jedynie laski magiczne z odłamkami kamieni bogini Nan; one to nadają mi magiczne właściwości. Niekiedy noszą ze sobą miecze lub łuki.

Uzdrowiciel - zazwyczaj nie biorą udziału w walce otwartej, jednak bardzo często ukrywają się przy polu walki. Zawsze mają przy sobie niezbędne zioła i leki. Niektórym rośliną przypisują magiczne właściwości. Często wywodzą się ze starych rodów, w których był przynajmniej jeden druid. Jeśli są zmuszeni do walki wręcz używają zazwyczaj lekkich sztyletów lub łuków na ataki z większych odległości.

Druid *- zazwyczaj jest nim elf lub drow, ale nie jest to żadna reguła. Druidzi zajmują się zielarstwem i produkcją leków oraz magicznych mikstur. Ich drugim, bardzo ważnym zajęciem, jest codzienna modlitwa.

Jasnowidz
– zostają nimi zazwyczaj elfy lub ludzie obdarzeni niezwykłym darem od bogini Norii. Ich największym atutem jest możliwość przewidzenia ruchów przeciwnika. Posługują się najchętniej lekkimi sztyletami.

Lalkarz
– zwani również „władcami marionetek” lalkarze najczęściej wywodzą się z rodów przeklętych, lecz istnieje też nieznaczna ich ilość wśród uśpionych. Ich specyficzne zdolności polegają na umiejętności zamienienia paznokci w ostre, długie igły, które wbijają w kończyny „lalki”, która chcąc nie chcąc musi być im posłuszna. Gdy nie mogą mieć bezpośredniego kontaktu z „lalką” najczęściej wykorzystują niewidzialne nici wytwarzane z energii, lub używają [wyprutych] żył „lalki”. Potrafią też korzystać z większości zasobów broni białej.

Najemnik
– nie dba o to do jakiego wojska się zaciągnie. Najważniejsze dla niego jest to, aby walczyć i wykazać się w boju. Zwinnie posługuje się toporami i mieczami.

Nekromanta
– wyznawca Balzett’a. Za pomocą magii powołuje do życia zmarłych i tworzy z nich armię. Potrafi sterować zarówno ciałami zmarłych jak i samymi szkieletami. Nauka nekromancji zajmuje często ok. 20 lat, tak więc nekromanci albo są ludźmi w sile wieku, nieśmiertelnymi, pięknymi młodzieńcami z ras „elfickich”, lub odrażającymi demonami i diablikami z rodu przeklętych. Są bardzo potężni.

Rycerz
– młodzieńcy i starsi mężczyźni z rodów ludzkich najczęściej zostają rycerzami. Jest to marzenie każdego chłopca. Rycerze jednak dzielą się na tych co przestrzegają starego kodeksu, oraz na tych co ten kodeks łamią. Rycerz wg kodeksu winien być mężem dzielnym, sprawiedliwym i szlachetnym. Nie boją się stanąć do walki. Posługują się najczęściej mieczem lub włócznią, nie rzadko jeżdżą konno.

Smoczy jeździec
– treser smoków. By zostać smoczym jeźdźca trzeba znaleźć jajo tej pięknej bestii. Jest to jednak niezwykle trudne. Smoki są dość rzadkimi stworzeniami, ale podobno występują na Mrocznym Kontynencie. Smoczy jeźdźcy służą sprawie za którą chcą walczyć. Smok jest im oddamy do reszty, ginie wraz z jeźdźcem.

Tancerz
– idealne połączenie gracji, zwinności i piękna z umiejętnością walki niemal każdym rodzajem broni białej. Tancerze często noszą suknie niezależnie od swojej płci, a na nogach mają podwiązki przytrzymujące sztylety. Świetnie posługują się lekkimi włóczniami i dobrze strzelają z łuków. Większość tancerzy idzie w kierunku walki, jednak nieliczni wybierają kierunek tańca związany z hipnotyzerką, która stoi na pograniczu delikatnej magii iluzji.

Wiedźma/wiedźmin
– władcy czarnej magii poświęceni Sinethowi. Pozornie nie różnią się niczym od zwykłych czarodziei. Zazwyczaj noszą ze sobą krucyfiksy, zioła i stare kartki wyrwane z ksiąg. Potrafią używać magii bez pomocy „różdżek” gdyż posiadają medaliony zawierające fragmenty kamieni Nan. Medaliony te noszą zawsze ze sobą.

Zabójca
– zabójcą może zostać każdy niezależnie od wieku. Jedyny warunek jaki musi spełnić to chcieć zabijać. Musi lubić zapach i smak krwi. Zabójcy są bezwzględni. Zazwyczaj trzymają się z dala od innych istot.

Szpieg
– unikają otwartej walki przemkając w cieniach. Doskonałymi szpiegami są darkeny oraz mściciele, którzy to najlepiej opanowaują techniki szpiegowskie i poruszają się bezszelestnie jeśli zechcą. Równie dobrzy w tej profesji są jednak przedstawiciele innych ras tj. ludzi, syren czy centaurów. Jeśli zostają zmuszeni do walki preferują ataki z odległości zadawane za pomocą rzucanych sztyletów, strzał z łuku lub kuszy, a także rzucanych w przeciwnika włóczni jeśli takowe posiadają. Żadko jeżdżą konno.

*druidzi nazywani są przez niektórych kapłanami, gdyż to od nich roi się w świątyniach, które stawiają ku czci bogów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl